FysioSupplies wil je graag een goed werkende website bieden. Daarom gebruiken we analytische en functionele cookies en vergelijkbare technieken. Ook willen we graag marketingcookies gebruiken om te zorgen voor een persoonlijke websitebeleving. Met deze cookies passen wij en onze partners de site, weergegeven producten en andere content aan op jouw voorkeuren. Je kunt HIER kiezen voor alleen functionele en statistische cookies. Ons volledige cookiebeleid is HIER te lezen.
Klantenservice
Bestellen
- Bestelling plaatsen
- Kies en plaats uw product(en) in de winkelwagen
- Uw gegevens invoeren
- Verzenden
- Controleer bestelling
- Advies en hulp bij kiezen
- Bestelling wijzigen of annuleren
- Bestelling annuleren
- Bestelling wijzigen
- Is uw bestelling al onderweg?
- Heeft u uw bestelling wel van de pakketbezorger aangenomen?
- Terugbetaling
Betalen
- Hoe werkt het retourproces?
- Ons retourproces visueel
- Veel gestelde vragen over retourneren:
- Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Wat moet ik doen om een product te retourneren of te ruilen?
- Welke producten kan ik niet omruilen?
- Hoe werkt terugbetaling?
- Kan ik mijn product ruilen voor een ander product?
- Wat is de status van mijn retour?
- Wat moet ik doen als het product defect of beschadigd is afgeleverd?
- Valt mijn defecte product onder de garantievoorwaarden?
- Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?
- Ik heb geen terugbetaling ontvangen. Hoe kan dat?
- Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?