Laden...

Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik producten retourneren?

Toch niet blij met uw aankoop? Dan kunt u dit binnen 14 dagen, na ontvangst van uw product, bij ons melden via het online retourformulier.

Hoe kan ik mijn factuur downloaden?

Heeft u een eigen FysioSupplies account? Dan is uw factuur gemakkelijk in te zien en te downloaden via het besteloverzicht in uw account.

Kan ik ook bestellen wanneer ik geen bedrijf heb?

Ja, dat kan. Bij het afrekenen heeft u de keuze, als particulier of zakelijke klant af te rekenen.

Wat als ik een product niet kan vinden op FysioSupplies.nl?

Ondanks het ruime assortiment van FysioSupplies.nl, kan het uiteraard zijn dat u het door uw gewenste product niet kunt vinden op onze website. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij uw productaanvraag graag via de e-mail of per telefoon. Onze productspecialisten zullen dan voor u nagaan of wij het desbetreffende product, of wellicht een vergelijkbaar product, kunnen leveren.

Hoe vraag ik een voorstel aan?

Indien u een prijsopgave wilt ontvangen voor één of meerdere producten, kunt u telefonisch contact met ons opnemen of een e-mail sturen naar info@fysiosupplies.nl. Wij zullen u hierna zo spoedig mogelijk een vrijblijvende offerte toesturen.

Mocht u op zoek zijn naar een product, maar deze niet kunnen vinden op onze website, dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen. Onze productspecialisten en accountmanagers zullen voor u nagaan of wij het desbetreffende product, of wellicht een vergelijkbaar product, kunnen leveren.

Wat zijn de verzendkosten bij mijn bestelling?

De standaard verzendkosten voor pakketten in Nederland bedragen € 4,95 en in België € 5,49. Wanneer u grotere of zwaardere pakketten bestelt, gaan de verzendkosten omhoog. Wanneer u de exacte verzendkosten wilt weten kunt u deze vinden in uw winkelwagen. De verzendkosten voor aflevering in het buitenland verschillen van de verzendkosten binnen Nederland. De standaard verzendkosten voor Duitsland zijn €5,49. De verzendkosten worden automatisch berekend in onze winkelwagen per land.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij FysioSupplies?

FysioSupplies heeft sterke transportpartners en kan snel uw bestelde producten leveren. Het is niet mogelijk om uw bestelde producten af te halen bij FySsio Supplies.

Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland ontvangen?

Ja. Wij leveren wereldwijd en zijn gespecialiseerd in verzenden binnen Europa. U kunt het buitenlandse afleveradres bij uw bestelling opgeven en wij zorgen dat het pakket hier bezorgd wordt. De verzendkosten voor aflevering in het buitenland verschillen echter van de verzendkosten binnen Nederland. De standaard verzendkosten voor België en Duitsland zijn € 5,49 en € 5,49 respectievelijk.

Kan ik ook op rekening bestellen?

Wij bieden de mogelijkheid aan om met Afterpay achteraf te betalen. Deze keuzemogelijkheid kunt u aangeven in uw winkelwagen. Voor vaste klanten hebben wij ook de mogelijkheid op rekening. U ontvangt dan na verzending een factuur.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

FysioSupplies levert op maandag t/m zaterdag. Producten die wij op voorraad hebben, worden na betaling doorgaans de volgende dag geleverd. Producten welke niet voorradig zijn, worden doorgaans binnen de 2 tot 3 werkdagen bezorgd. Mocht het onverhoopt gebeuren dat bestelde producten toch een langere levertijd hebben dan informeren we u altijd binnen 8 werkuren.

Op welke manier kan ik mijn bestelling traceren?

Om de status van uw bestelling te volgen adviseren we u om de track en trace mail te bekijken, welke u heeft ontvangen, nadat de bestelling is verzonden.

Mocht u er desondanks niet uitkomen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservicemedewerkers via pakketinfo@fysiosupplies.nl, dan kunnen wij u verder helpen.

Kan ik mijn gegevens nog wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

Heeft u een foutje gemaakt tijdens het invoeren van uw bestelling? Bijvoorbeeld door een verkeerde naam of adres in te voeren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zij zullen u, mits uw bestelling nog niet ons magazijn heeft verlaten, helpen met het doorvoeren van de juiste gegevens.

Kan ik een product ruilen of retourneren, indien het niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Ja dit is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw product. U kunt dit bij ons melden via het online retourformulier.

Binnen 14 dagen na ontvangst van het product kunt u een product retourneren. Het product dient in de originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) geretourneerd te worden. Als u producten terugstuurt die deels verbruikt, beschadigd of niet in originele verpakking zijn, kan het voorkomen dat u niet langer voor een vergoeding in aanmerking komt. Lees hier meer over retourneren.

Hoe lang is mijn garantie?

We bieden op alle producten doorgaans 2 jaar garantie op fabricagefouten. Uw product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan gaan we uw product kosteloos repareren of vervangen. Voor sommige producten bieden we zelfs meer dan 2 jaar garantie.

Is uw product defect? Stuur ons dan een email met daarin de fotos en een beschrijving van het defect.’ Doet het probleem zich binnen de garantieperiode voor en gaat het om een fabricagefout? Dan is de reparatie volledig kosteloos. Maar ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we u helpen met de reparatie.